Вики о Вешцу
Advertisement

У Кер Морену нико не живи. Нико осим Весемира. Питаш се ко је Весемир? Он је мој отац. Зашто ме гледаш тако зачуђено? Шта је у томе чудно? Свако има оца. Мој отац је Весемир. А то што није мој прави отац, па шта? Правог нисам познавао, као ни мајку.
Гералт о Весемиру

Весемир је најстарији познати вештац, вероватно старији од Кер Морена. Једини преживели од вешчевских старешина, који се бави стварањем и обуком вештаца. Мајстор је мача, учитељ мачевања и познавалац чудовишта, као и васпитач вештаца Гералта и Ескела. Преноси Цири своје знање о различитим зверима и чудовиштима. За Гералта је поочим и учитељ. Носио је сиву браду.

Имао је слабост према Трис Мериголд и није могао да поднесе то што чаробница више није дете.

Карактеристике[]

Весемир је вероватно био најстарији вештац на континенту, мајстор мачевања из Вучје школе и познавалац свих чудовишта. За многе младе вешце је био ментор и отац, па је имао обичај да према многим својим бившим васпитаницима поступа са благошћу. Весемир је са годинама омекшао и постао пунији разумевања. Упркос томе, сви вешци су слушали његове наредбе и упутства, исказујући огромно поштовање.

Референце[]

  1. 1,0 1,1 Вештац 3: Дивља хајка
  2. Вештац 3: Срца од камена
Advertisement