Вештац Вики
Advertisement
People Toruviel.png

Вилењаци - једна од хуманоидних расе у Андржеј Сапковски Witcher серијал. Вилењаци су једна од Старије расе (као и гноми и патуљци). Вилењаци су познати као Aen Sidhe дошли су на Континент својим белим бродовима много пре људи, али после гнома и патуљака. Вилењаци живе много дуже од људи често су веома привлачни. карактеристике њихове врсте су шиљате уши и мали, идентични зуби без очњака. Вилењаци су способни за мешање са људима (из чега настају полу-вилењаци) и дријаде.

Као и остали не-људи, вилењаци су често понижавани од Nordling. Због тога,многи вилењаци су чланови Scoia'tael гериле удружене са Nilfgaard током инвазије империје на Северна Краљевства. За узврат, Император Emhyr var Emreis дао је вилењацима сопствену државу у Dol Blathanna и прогласио Enid an Gleanna њиховом краљицом.

Вилењаци верују да су створени, за разлику од људи, који еволуирају. Из тог разлога , неки вилењаци верују да су људи мало више од бездлаких примата .

Изван Aen Sidhe, постоји друга група вилењака звана Aen Elle која насељава остали свет.

Појединци[]

People Yaevinn.png

Забележени вилењаци[]

  • Francesca Findabair
  • Isengrim Faoiltiarna
  • Filavandrel aén Fidháil
  • Aenyeweddien
  • Aelirenn
  • Eredin Bréacc Glas
  • Avallac'h
  • Emean aep Sivney
  • Ithlinne
  • Lara Dorren
  • Auberon Muircetach
  • Iskra

Остали познати вилењаци[]

  • Angus Bri Cri
  • Cairbre aep Diared
  • Chireadan
  • Ciaran aep Dearbh
  • Coinneach Dá Reo
  • Til Echrade
  • Errdil
  • Ettariel
  • Galarr
  • Iorweth
  • Riordain
  • Toruviel
  • Echel Traighlethan
  • Vanadain
  • Yaevinn

У графичке новеле:

  • Aideen
  • Fionnuala

Галерија[]

Advertisement